1 Şubat 2014 Cumartesi

Barış Abi Oluyor!



   Barış'ın 2 yaş doğum günü postunu yazalı 3 ay sonra tam bir yıl olucak!

   Hep tutamadığım aralıksız yazma sözü verdim ama yetişemiyorum ben zamana,akışa...

   Bu ay 5.evlilik yıldönümü kutlayacak olmamızın etkisinden midir neden bilmem ama dün akşam yatınca konuştuk sevdiceğimle koskaca 5 yıl ne çabuk geçti yakında 2 çocuklu aile oluyoruz diye! Evet Barış'ımız da büyümüşte artık abi oluyor...

   İlk hamilelik ilk bebek daha heyecanlı olur derler hep ama ikisininde tadı heyecanı apayrıymış meğer...
   Azçok doğum heyecanı bilinse yapılacaklar biraz daha tecrübeyle yapılacak olup planlar yapılsada elinde ilkgözağrın varken ona bakıp hem ona dünyanın en büyük iyiliğini yapıp hemde doğumdan sonra tamamen ona ayrılan zamanın bölünmesini düşünüp benim gibi inceden inceye vicdan azabı yaşayan var mıdır bilmem!
Uykusuz kalmaktan yorulmaktan korkmuyorum yaş aralaığının az olması bizim tercihimizde ama daha önce hiç aklıma gelmeyen nedense tek derdim Barış'ıma yeterince zaman ayıramayıp onu üzmekten incitmekten korkuyorum...Ama halledicez zamanla alışıcaz hepimiz yeni meleğimize....

   Bu arada geçen koca bi yazda emzik bıraktık,tuvalet eğitimini hallettik üstelik sünnet bile olduk!E sonrada gelen kardeş haberiyle boşuna yazamadık değil hani...

  Hepsi heranne için oldukça önemli adımlar tek bi posta sığdırmak istemedim....
  Bundan sonra bizi 15 gün uğraştıran emzik bırakma operasyonuyla anlatıcaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder