24 Ocak 2013 Perşembe

Şekillerimiz


   Bu aktivitemizi yapalı nerdeyse 1 ay olucak hatta parçaların hepsini biaraya toplamak bile mümkün olmayabilir ama ben yazmak için yeni zaman buluyorum...
  Yazın dışarıda gezmekten zaman bulamıyordum kışında zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum...Yani ben mi yetiremiyorum anlamadım.Bide bu aralar Barış Paşam bana fazlasıyla sarmış durumda... Yani hep öyleydi ama şimdilerde babanın hasta olup bikaç gün ilgilenememesi arada bir geç gelmesi ve üstüne nöbet tutup Barış'ında sadece benimle kalması etkili heralde! Benimde bırakıp gidersem korkusu :(

   Neyse gelelim magnet şekillerimize;

  Başta çizip kesmemiz yapıştırmamız hoşuna gitsede hepsinin hazırlanması sürecinde sıkıldı tabi oğluşum...

Şekiller için malzemelerimiz;
   -Mukavva
   -Elişi kağıtları
   -Yapıştırıcı
   -Magnet (ben kapıya yapıştırılan reklam magnetlerinen yararlandım)

Keçeli kalemleride ortaya çıkartınca renk renk boyamak hoşuna gitti...
 
Şekiller için evde cetvel bulamadığımdan daireye bardak, kare için açılmamış krem kutusu, dikdörtgen için bloknotla karenin biraz uzamışını, yine üçgen içinde bloknotun kenarlarını göz kararı çizdim. Mukavvadan şekli çıkarınca aynısını elişi kağıdından kesip yapıştırmak işin zevkli kısmından.
Sonrasındaysa kapıya takılan pideci,lahmacuncu magnetlerinden işime yaramıyacak olanlarını kesip şekillerimizin arkasına yapıştırdık.
Ve işte sonuç :)
Hadi poz ver deyince poz veren akıllı oğlum :)
 

                                         Burdada hoşuna gidip "Anne bahh :)" diye gösterişi :)

Şimdi pek ilgisini çekmiyor ama ilk zamanda kırmızıyı bu şekillerden öğrendik ...

Şekillerimizin rakam versiyonuda çok yakında... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder